Strategia

Wspieramy naszych klientów w planowaniu komunikacji sponsoringowej - wspólnie z nimi wypracowujemy mapy strategii, wyznaczając kluczowe wskaźniki sukcesu działań sponsoringowych. Naszych partnerów wspieramy w doborze praw sponsoringowych, których dobrze zaplanowana i skuteczna eksploatacja umożliwia osiąganie wyznaczonych celów.

  • Doradztwo w zakresie doboru i zakupu praw sponsoringowych
  • Doradztwo w zakresie eksploatacji praw sponsoringowych
  • Strategia sponsoringowa

Audyt

Jesteśmy partnerami w zakresie ewaluacji długofalowych programów sponsoringowych i marketingowych.
Wspieramy naszych klientów, dostarczając im informacje i dane umożliwiające optymalizację komunikacji sponsoringowej.

  • Audyt działań sponsoringowych
  • Audyt komunikacji sponsoringowej
  • Audyt marketingowy klubu sportowego

Badania

Dostarczane przez nas informacje pozwalają odpowiedzieć na pytanie, czy dana inwestycja sponsoringowa umożliwiła realizację celów marketingowych marki w postaci ekspozycji sponsoringowych
w mediach, transferu wizerunku czy też wykreowanie
pożądanych postaw zakupowych.

  • Badanie efektywności ekspozycji sponsoringowych
  • Badanie dopasowania sponsoringowego
  • Badanie skuteczności przekazu reklamowego
  • Badanie wizerunku klubu sportowego

Analiza

Dysponując licznymi innowacyjnymi narzędziami umożliwiającymi pomiar wartości marketingowej, wskazujemy wartość rynkową aktywów sponsoringowych, a także medialność i zainteresowanie poszczególnymi wydarzeniami i dziedzinami sportu i kultury oraz określamy ich potencjalną efektywność dla marek naszych klientów.

  • Analiza opłacalności sponsoringu
  • Analiza potencjału dyscypliny
  • Analiza wartości naming rights
  • Analiza wartości praw sponsoringowych
  • Wycena wartości wizerunku
  • Analiza inwestycji sponsorskich na tle konkurencji

Wiedza

Badając rynek sponsoringowy, analizujemy i opisujemy kluczowe procesy w obszarze zarządzania komunikacją sponsoringową.
Zdobytą wiedzą dzielimy się podczas szkoleń i warsztatów
z naszymi partnerami, którzy dążą do maksymalizacji
efektów podejmowanych działań sponsoringowych.

Prowadzimy szkolenia dotyczące między innymi:

  • Zarządzania sponsoringiem
  • Ewaluacji sponsoringu
  • Aktywacji sponsoringu
  • Kreowania wartości praw sponsoringowych
  • Skutecznej komercjalizacji praw sponsoringowych