Oferta
Strategia
Wspieramy naszych klientów w planowaniu komunikacji sponsoringowej - wspólnie z nimi wypracowujemy mapy strategii, wyznaczając kluczowe wskaźniki sukcesu działań sponsoringowych. Naszych partnerów wspieramy w doborze praw sponsoringowych, których dobrze zaplanowana i skuteczna eksploatacja umożliwia osiąganie wyznaczonych celów.
- Doradztwo w zakresie doboru i zakupu praw sponsoringowych
- Doradztwo w zakresie eksploatacji praw sponsoringowych
- Strategia sponsoringowa
Audyt
Jesteśmy partnerami w zakresie ewaluacji długofalowych programów sponsoringowych i marketingowych.
Wspieramy naszych klientów, dostarczając im informacje i dane umożliwiające optymalizację komunikacji sponsoringowej.
- Audyt działań sponsoringowych
- Audyt komunikacji sponsoringowej
- Audyt marketingowy klubu sportowego
Badania
Dostarczane przez nas informacje pozwalają odpowiedzieć na pytanie, czy dana inwestycja sponsoringowa umożliwiła realizację celów marketingowych marki w postaci ekspozycji sponsoringowych
w mediach, transferu wizerunku czy też wykreowanie
pożądanych postaw zakupowych.
- Badanie efektywności ekspozycji sponsoringowych
- Badanie dopasowania sponsoringowego
- Badanie skuteczności przekazu reklamowego
- Badanie wizerunku klubu sportowego
Analiza
Dysponując licznymi innowacyjnymi narzędziami umożliwiającymi pomiar wartości marketingowej, wskazujemy wartość rynkową aktywów sponsoringowych, a także medialność i zainteresowanie poszczególnymi wydarzeniami i dziedzinami sportu i kultury oraz określamy ich potencjalną efektywność dla marek naszych klientów.
- Analiza opłacalności sponsoringu
- Analiza potencjału dyscypliny
- Analiza wartości naming rights
- Analiza wartości praw sponsoringowych
- Wycena wartości wizerunku
- Analiza inwestycji sponsorskich na tle konkurencji
Wiedza
Badając rynek sponsoringowy, analizujemy i opisujemy kluczowe procesy w obszarze zarządzania komunikacją sponsoringową.
Zdobytą wiedzą dzielimy się podczas szkoleń i warsztatów
z naszymi partnerami, którzy dążą do maksymalizacji
efektów podejmowanych działań sponsoringowych.
Prowadzimy szkolenia dotyczące między innymi:
- Zarządzania sponsoringiem
- Ewaluacji sponsoringu
- Aktywacji sponsoringu
- Kreowania wartości praw sponsoringowych
- Skutecznej komercjalizacji praw sponsoringowych