Wpływ sympatii klubowych na zachowania konsumenckie kibiców Lecha Poznań
Podstawą opracowania raportu było badanie ilościowe przeprowadzone metodą CAWI (standaryzowanych wywiadów internetowych). W rezultacie możliwe było określenie prawdopodobieństwa zakupu produktów konkretnych marek przez antagonistycznie nastawione grupy kibicowskie oraz wysnucie wniosków dot. zachowaniań konsumenckich badanych.
Badanie wpływu negatywnych skutków antagonizmów na zachowania konsumenckie kibiców względem produktów sponsorów klubowych
Zadania
Przeprowadzenie badania metodą standaryzowanych wywiadów internetowych
Analiza uzyskanych wyników w podanej grupie respondentów
Efekty
Interpretacja wskaźników odnoszących się do oferty produktowej na poziomie regionalnym, wraz z zestawieniem proporcji wśród kibiców Lecha Poznań i klubów zaprzyjaźnionych z klubami powszechnie uznawane jako nastawione antagonistycznie
W tej witrynie internetowej przechowywane są takie dane, jak pliki typu „cookies”, aby umożliwić działanie ważnych funkcji, takich jak analityka, targetowanie i personalizacja. Zobacz więcejZgadzam się