Cele
- Doradztwo w zakresie komercjalizacji Stadionu Miejskiego w Białymstoku
- Poznanie potencjalnego zainteresowania możliwościami, które mógłby oferować stadion dla klientów biznesowych
i indywidualnych - Ustalenie akceptowalnych przez klientów progów cenowych dla poszczególnych elementów oferty stadionu
Zadania
- Kompleksowa analiza rynku, która pozwoliła na wskazanie potencjalnych źródeł przychodów stadionu, zaproponowanie strategii i planu działań komercjalizacyjnych oraz przygotowanie wstępnej oferty usług Stadionu
- Badanie ilościowe metodą CATI na próbie 1000 potencjalnych klientów indywidualnych stadionu oraz 500 potencjalnych klientów biznesowych
- Analiza konkurencji pod względem cen produktów i usług
Efekty
- Rekomendacje dotyczące komercjalizacji Stadionu
- Wycena oferty stadionu, w sposób pozwalający na przyciąganie klientów
jak i generowanie zysków