Cele
- Sprofilowanie grup docelowych wydarzeń odbywających się na stadionie
- Zbadanie zasięgu geograficznego oddziaływania komunikacyjnego wydarzeń oraz wartości medialnej ekspozycji marki PGE ARENA Gdańsk
- Określenie wartości medialnej ekspozycji marki Gdańsk oraz wskazanie potencjału medialnego dla Miasta Gdańsk związanego z publikacjami nt. Areny Gdańsk
- Wycena świadczeń składających się na pakiet Sponsora Tytularnego, w odniesieniu do ekwiwalentnych świadczeń rynkowych na rynku polskim
- Zbadanie wizerunku stadionu i porównanie go z innymi tego typu obiektami
- Określenie świadomości spontanicznej sponsoringu stadionu przez markę PGE
Zadania
- Wycena świadczeń wchodzących w skład pakietu Sponsora Tytularnego Areny Gdańska, za pomocą metody kosztowej
- Oszacowanie wartości medialnej pakietu Sponsora Tytularnego poprzez analizę publikacji w prasie, telewizji, radiu oraz Internecie
- Badanie ilościowe metodą CATI na próbie 1000 dorosłych Polaków dotyczące wizerunku, popularności i sponsoringu stadionu oraz podobnych obiektów
Efekty
- Rekomendacje dotyczące budowania pakietów sponsoringowych
- Określenie potencjału marketingowego stadionu, z uwzględnieniem zasięgu komunikacyjnego i wizerunku obiektu