Poprzez badanie określony został potencjał marketingowy stadionu oraz rekomendacje dotyczące wyceny pakietów sponsoringowych. W pracy nad projektem wykorzystaliśmy nasze doświadczenie w zakresie wyceny i szacowania wartości medialnej ekspozycji.
Sprofilowanie grup docelowych wydarzeń odbywających się na stadionie
Zbadanie zasięgu geograficznego oddziaływania komunikacyjnego wydarzeń oraz wartości medialnej ekspozycji marki PGE ARENA Gdańsk
Określenie wartości medialnej ekspozycji marki Gdańsk oraz wskazanie potencjału medialnego dla Miasta Gdańsk związanego z publikacjami nt. Areny Gdańsk
Wycena świadczeń składających się na pakiet Sponsora Tytularnego, w odniesieniu do ekwiwalentnych świadczeń rynkowych na rynku polskim
Zbadanie wizerunku stadionu i porównanie go z innymi tego typu obiektami
Określenie świadomości spontanicznej sponsoringu stadionu przez markę PGE
Zadania
Wycena świadczeń wchodzących w skład pakietu Sponsora Tytularnego Areny Gdańska, za pomocą metody kosztowej
Oszacowanie wartości medialnej pakietu Sponsora Tytularnego poprzez analizę publikacji w prasie, telewizji, radiu oraz Internecie
Badanie ilościowe metodą CATI na próbie 1000 dorosłych Polaków dotyczące wizerunku, popularności i sponsoringu stadionu oraz podobnych obiektów
Efekty
Rekomendacje dotyczące budowania pakietów sponsoringowych
Określenie potencjału marketingowego stadionu, z uwzględnieniem zasięgu komunikacyjnego i wizerunku obiektu
W tej witrynie internetowej przechowywane są takie dane, jak pliki typu „cookies”, aby umożliwić działanie ważnych funkcji, takich jak analityka, targetowanie i personalizacja. Zobacz więcejZgadzam się