Celem projektu była kompleksowa analiza rynku pod kątem potencjału marketingowego stadionu oraz opracowanie strategii i planu działań komercjalizacyjnych. Projekt uwzględniał badania ilościowe na grupie potencjalnych klientów, oraz analizę konkurencji pod względem cen produktów i usług.
Doradztwo w zakresie komercjalizacji Stadionu Miejskiego w Białymstoku
Poznanie potencjalnego zainteresowania możliwościami, które mógłby oferować stadion dla klientów biznesowych i indywidualnych
Ustalenie akceptowalnych przez klientów progów cenowych dla poszczególnych elementów oferty stadionu
Zadania
Kompleksowa analiza rynku, która pozwoliła na wskazanie potencjalnych źródeł przychodów stadionu, zaproponowanie strategii i planu działań komercjalizacyjnych oraz przygotowanie wstępnej oferty usług Stadionu
Badanie ilościowe metodą CATI na próbie 1000 potencjalnych klientów indywidualnych stadionu oraz 500 potencjalnych klientów biznesowych
Analiza konkurencji pod względem cen produktów i usług
Efekty
Rekomendacje dotyczące komercjalizacji Stadionu
Wycena oferty stadionu, w sposób pozwalający na przyciąganie klientów jak i generowanie zysków
W tej witrynie internetowej przechowywane są takie dane, jak pliki typu „cookies”, aby umożliwić działanie ważnych funkcji, takich jak analityka, targetowanie i personalizacja. Zobacz więcejZgadzam się