Sponsoring Insight logo
  • PL
  • EN
  • Strona główna
  • Firma
  • Oferta
  • Case studies
  • Raporty
  • Kontakt

Case studies

Opracowanie strategii sponsoringowej dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej

Zobacz więcej→

Badanie efektywności sponsoringu Igi Świątek

Zobacz więcej→

Wpływ sympatii klubowych na zachowania konsumenckie kibiców Lecha Poznań

Zobacz więcej→

Badanie efektywności sponsoringu marek sponsorujących PlusLigę i TAURON Ligę

Zobacz więcej→

Analiza opłacalności oferty Atletico de Madrid Femenino - Fagor (Grupa Amica)

Zobacz więcej→

Badanie efektywności nośników reklamowych podczas meczów reprezentacji Polski w piłce ręcznej

Zobacz więcej→

Wycena Naming Rights dla klubu Legia Warszawa Sekcja Koszykówki

Zobacz więcej→

Badanie efektywności sponsoringu oraz wycena świadczeń dla marki Stadionu Śląskiego podczas wydarzeń na obiekcie

Zobacz więcej→

Analiza potencjału zaangażowania marki Enea w sponsoring tenisistki stołowej – Natalii Partyki

Zobacz więcej→

Opracowanie modelu komercjalizacji oraz pakietów sponsoringowych - ICE Kraków

Zobacz więcej→

Badanie profilu kibica i wizerunku rozgrywek Orlen Superligi

Zobacz więcej→

Analiza potencjału marketingowego Centrum Wystawienniczo-Kongresowego

Zobacz więcej→

Badanie efektywności sponsoringu marek partnerów klubowych Industrii Kielce

Zobacz więcej→

Badania ilościowe dla marki Immergas w kontekście partnerstwa z WTS Spartą Wrocław

Zobacz więcej→

Raportowanie efektywności sponsoringu Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich przez markę Enea

Zobacz więcej→

Badanie efektywności marek w kontekście partnerstw medialnych Wirtualnej Polski

Zobacz więcej→

EFEKTYWNOŚĆ SPONSORINGU MARKI SUPERBET PODCZAS RAPID & BLITZ POLAND 2023

Zobacz więcej→

Prognoza efektywności sponsoringu
Zamku Królewskiego na Wawelu

Zobacz więcej→

Model sponsoringu filmu
„Dywizjon 303”

Zobacz więcej→

Wpływ ekonomiczny Halowych Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce 2014 w Sopocie

Zobacz więcej→

Analiza potencjału i strategia komercjalizacji Dolnośląskiego Centrum Sportów „Jakuszyce”

Zobacz więcej→

Efektywność sponsoringu Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2014 przez KGHM Polska Miedź S.A.

Zobacz więcej→

Komercjalizacja Stadionu Miejskiego
w Białymstoku

Zobacz więcej→

Badanie potencjału sponsoringowego
PGE ARENA Gdańsk

Zobacz więcej→

Spotkajmy się i porozmawiajmy

Napisz do nas→
Firma

Sponsoring Insight to agencja badawczo-konsultingowa specjalizująca się w badaniach, analizach i doradztwie w zakresie sponsoringu oraz marketingu sportu i kultury.

Dołącz do naszego zespołu -Aplikuj

Strona
  • Firma
  • Oferta
  • Case studies
  • Raporty
  • Kontakt
  • Obowiązek informacyjny
Kontakt
  • biuro@sponsoringinsight.pl
  • +48 71 32 41 721
  • Plac Solny 18-19, II piętro
    50-063 Wrocław
Copyrigth ( C ) 2016 Sponsoring Insight Created by Follow Vision
W tej witrynie internetowej przechowywane są takie dane, jak pliki typu „cookies”, aby umożliwić działanie ważnych funkcji, takich jak analityka, targetowanie i personalizacja. Zobacz więcejZgadzam się