Analiza potencjału i strategia komercjalizacji Dolnośląskiego Centrum Sportów „Jakuszyce”
Projekt doradczy dla planowanej inwestycji DCS „Jakuszyce” pozwolił nam na wykorzystanie naszych kompetencji z zakresu określania potencjału marketingowego oraz budowania strategii działań komercjalizacji obiektów sportowych, w oparciu o szeroki zakres przeprowadzonych badań i analiz.
Analiza potencjału marketingowego planowanego obiektu rekreacyjno-sportowego
Opracowanie strategii komercjalizacji obiektu
Zadania
Analiza konkurencji – podobnych obiektów zarówno w Polsce jak i za granicą i ich oferty skierowanej do klientów indywidualnych i organizacji sportowych
Desk research dotyczący zainteresowania sportem, w szczególności sportem zimowym w Polsce i w Europie
Badanie metodą CATI dotyczące rozpoznawalności i wizerunku marki Polana Jakuszycka
Analiza rynku sponsoringu sportów zimowych w Europie
Efekty
Dostarczenie informacji dotyczących aktualnego wizerunku oraz potencjału rozwoju Polany Jakuszyckiej
Rekomendacje dotyczące strategii komercjalizacji obiektu i współpracy ze sponsorami
Inwentarz świadczeń sponsoringowych dla potencjalnych sponsorów oraz stworzenie pakietów sponsoringowych wraz z ich wyceną
W tej witrynie internetowej przechowywane są takie dane, jak pliki typu „cookies”, aby umożliwić działanie ważnych funkcji, takich jak analityka, targetowanie i personalizacja. Zobacz więcejZgadzam się