Analiza potencjału marketingowego Centrum Wystawienniczo-Kongresowego
Przedmiotem analiz dla CWK była weryfikacja listy świadczeń, opracowanie optymalnych propozycji ich uzupełnień w oparciu o benchmark rynkowy oraz odpowiednia wycena szczególnych pakietów partnera tytularnego. Projekt uwzględniał opracowanie prognozy zasięgów komunikacyjnych związanych z realizacją partnerstwa tytularnego obiektu oraz wskazanie wartości rynkowej dla pakietu.
Kompleksowa ocena potencjału wynikającego ze współpracy marketingowej z Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego
Zadania
Opracowanie analizy społeczno-ekonomicznej potencjału wynikającego z lokalizacji Centrum Wystawienniczo-Kongresowego Województwa Podkarpackiego
Zbadanie efektywności kontraktu tytularnego Centrum Wystawienniczo-Kongresowego Województwa Podkarpackiego z G2A, w kontekście wypracowanego ekwiwalentu reklamowego dla sponsora
Ocena potencjału wzrostu zasięgów komunikacyjnych oraz ekwiwalentu reklamowego w kontekście planowych zmian dot. komercjalizacji obiektu
Efekty
Opracowanie raportu analitycznego przedstawiającego w sposób kompleksowy korzyści płynące ze sponsoringu tytularnego Centrum Wystawienniczo-Kongresowego Województwa Podkarpackiego
W tej witrynie internetowej przechowywane są takie dane, jak pliki typu „cookies”, aby umożliwić działanie ważnych funkcji, takich jak analityka, targetowanie i personalizacja. Zobacz więcejZgadzam się