Opracowanie modelu komercjalizacji oraz pakietów sponsoringowych - ICE Kraków
Projekt consultingowy w oparciu o wycenę wartości materialnych świadczeń sponsoringowych na rzecz potencjalnego sponsora tytularnego ICE Kraków w podziale na lata.
Opracowanie modelu współpracy ICE Kraków ze sponsorami obejmującego koncepcję ilości pakietów partnerskich oraz świadczeń sponsoringowych wchodzących w ich zakres
Zadania
Analiza oferty świadczeń oferowanych przez ICE Kraków oraz ocena możliwości poszerzenia oferty w oparciu o analizę dobrych praktyk rynkowych z rynku polskiego oraz wybranych rynków zagranicznych
Wycena wartości świadczeń w kontekście dotarcia bezpośredniego podczas wydarzeń
Analiza potencjału dotarcia medialnego - ocena potencjału ekwiwalentu reklamowego ekspozycji sponsora tytularnego w oparciu o poszczególne świadczenia
Opracowanie propozycji oferty cenowej oraz koncepcji prowadzenia procesu komercjalizacji
Efekty
Opracowanie propozycji struktury sponsoringowej ICE Kraków oraz stworzenie pakietów sponsoringowych, w tym pakietu sponsora tytularnego ICE Kraków
W tej witrynie internetowej przechowywane są takie dane, jak pliki typu „cookies”, aby umożliwić działanie ważnych funkcji, takich jak analityka, targetowanie i personalizacja. Zobacz więcejZgadzam się