Opracowanie strategii sponsoringowej dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej
Realizacja polegała na stworzeniu spójnej strategii obejmującej programy sponsoringowe PGE Polskiej Grupy Energetycznej, poprzedzona analizą i wypracowaniem kierunków działań sponsoringowych firmy.
Opracowanie strategii sponsoringowej PGE Polskiej Grupy Energetycznej wpisującej w się w założenia strategii biznesowej firmy
Zadania
Analiza założeń strategii biznesowej PGE Polskiej Grupy Energetycznej jako kluczowego kontekstu dla działalności sponsoringowej firmy
Wypracowanie w ramach warsztatów koncepcji kierunków działań sponsoringowych dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej
Efekty
Opracowanie strategii sponsoringowej PGE Polskiej Grupy Energetycznej obejmującej programy sponsoringowe oraz wpisującej się w długofalową strategię biznesową firmy
W tej witrynie internetowej przechowywane są takie dane, jak pliki typu „cookies”, aby umożliwić działanie ważnych funkcji, takich jak analityka, targetowanie i personalizacja. Zobacz więcejZgadzam się